Jäkla tisdag, spring iväg.

Goo morrn på er!

Nu har jag precis kommit ur duschen =). Jag skulle kunna stå där i flera timmar, så skönt äre ^^. Sammasak med att bada, helt fanastiskt äre!

Alldeles strax ska jag upp och smörja in mej med olika krämer och föna håret. Hoppas nya klippningen blev bra annars får jag ändran ;>.

Idag har jag bara 1 lektion igen, engelska -.-. Har inte pluggat tillräckligt på alla miljoner ord känner jag, men får sitta på bussen. Sen kanske man ska ta sig en runda på stan, egentligen inte eftersom jag borde va ekonomisk. Men aah, jag är i behov av massa saker. ok, kanske inte i behov så, men man vill ju ha dom sakerna som ett as x).
Ska gå tillbaka idag till det stället jag kanske kan få praktikplats på, men jag är skeptisk...

Hoppas jag får en bra dag! Små skeptisk till detta också dock-.-. Hoppas ni får en bra dag iaf =).

Kärlek!

Bätiböna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback