Imorn äre dags!

OMG!
Imon är min första jobbardag, snubben verkar va frisk imon så förbaskat att det inte blev en dag ledigt till -.-. Aja livet är inge dans på krämen för de flesta av oss.

Så nu ska jag duscha i nya duschen och leta efter en bra outfit för imon. Som är fin men ändå arbetsvillig elr nått sånt ^^.

Jag kommer komma till stan över 1 timma innan jag börjar. Så imon ska jag kolla hur lång tid det tar att gå dit, om det finns shortcuts osv. Ifall jag hinner med en senare buss in. Har aldrig vatt där before så vene yet =/. Annars har jag bestämt att ta morronpromenixar runt sjön varje morron =). Känns väldigt uppiggande, iaf av tanken ^^.

Nä, men jag ska dra dit med en positiv hjärna och inte låta nårra negativiteter som äckligt tidiga bussar störa mej. Lösa situationen ska jag göra ist =).

Är jag duktig hela veckan kanske jag kan köpa mej nya undissar elr nå 8D. Då blir man ännu piggare på tanken ;>.


Wish me sum luck eeeh?! =J

Kärlek!

Bätiböna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback