Helt Fanastiskt!

Hohooo jaja.

Precis som rubriken är det helt fanastiskt att min keramiklärare (som hjälpte mej fixa praktikplats på ett konstställe) ringde och sa att handledaren är sjuk och jag och Liv får ledigt från att jobba imon! 8D
Dvs 4h mindre arbete på denna veckan, dock inte spec jobbigt. Jag mena det jag kommer göra är inte spec mkt. Ska göra iordning för en utställning. + en av dessa 4 h är beräknad lunch tid x). Hel chill vecka. Mitt lov är i stort sätt redan börjat gott folk x).

Dock är det ju inte helt fanastiskt att Robinbönan har åkt hem från jag =C. Men blir nog hoppningsvis mys om nårra dagar igen =).

Nu ska jag kolla om det finns nå bra film ikväll, och gräva i kylskåpet efter nå smaskigt ;>

Fanastisk Kärlek!

Bätiböna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback