En jäkla fredag.

Jäklar!

Idag har jag varit duktig yez, yeZ!

Vaknade hyfsat tidigt, damsög golven, skrev lite i mitt svenska tal, diskade golven + damma. Jag har också färgat mitt lilla jobbiga hår! Nu ska jag nog köpa blekning aswell. Pallar fan inte ha oranget hår i mitt blona anymore >_<.

Just ja! Jag gjorde min smaskiga kladdkaka med knäcktäcke =J.
Så nu har jag tjockat mej som en böna, som vanligt nu om dagarna!

Nu visar 1:an f.ö SMALA SUSSIE. Som är fett med sevärd!
Älskar den filmen som en tok, en av Sveriges bästa filmer. Måste se bröllopsfotografen aswell. Den ska va SICK!

Idag är jag också ganska sur på folk =<. Idag skulle det bli utgång, men folket fackar mej!
Måste fifan bli imon annars blir jag retarded + att det blir cepigare utgång nexta vecka då!

Aye, Länsa godisskåpet eeh!? 8D

Kärlek!

Bätiböna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback