fredags, Ikas b-day!

....Jo back om i fredags!

Helkalas dag! Ika fyllde år! Vi började med förferre hos Hennes boooi Oscar. Det är därifrån jag har bilder, latzor on slutade man tänka på att ta kort -.-...

Vi shotade till LMFAO's shots efter massa tjaat från Bätiballong, hihihi ^.^.

Raisa och Nea va söta, och gör typ likadant med handen ^.^.



Lol, ser ut som ett mongo!


Tina vatt lite sur för att hon inte kunde hänka puben yet...hade jag med vatt!


Snubben har jag ingen koll på vatt han heter, men en snubbe vatt det ;>.



Olof trodde nog han hade drumset framför sig x).Måste vatt en jäkla bra låt!




Ika och Oscar, söta bönor!




För mkt könsuppdelning tycker jag det såg ut som =C.





Söta Linda och Tina.


Majz the surprize.




Orkar inte ladda upp mer =(
Men sista bilden äre shots till Shots (LMFAO 8D). Här väntar vi in refrängen XD. Såre ska va! ;>


Hohoooo mej i baken, När vi väl kom till Sports/Pauze splittrades vi typp=/. Men jag hittade mannen min och hans peps =). Sen hittade jag andra peps från min gamla klass =). Satte mej med dom ett tag, sen kom massa andra snubbar och satte sig..och jag vatt stuck. Hade typ 5 dudes på mej (om det nu räckte) Som tävlade om att få mej XD. Alla visste om Robin, så dom försökte få mej att göra slut med honom och underhålla mej med dom. Jag skulle fått all inclusive-resa till vatt jag ville, nya iphone, boobjob och inom kort en Hummer. Det var fler saker dom mutade om men kommer inte ihåg allt atm. Saken är den, jag hade verkligen fått det om jag gjorde det. Men jag skulle inte offra Robin för allt i världen.
Älskar honom cepe!
Men det vatt kul att höra deras försök, och det är ju tack vare sånna som man har nån självkänsla i kroppen. För jag har typp nada!

Nu blev kl. mkt jag vill sova!

Men jäkla kul och fin helg har jag haft!
Hoppas ni med har haft det =)

Kärlek!

Bätiböna!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback