Sicken kanon vecka!

Moshkosh i bönebacken!

Jag har precis gjort och ätit en omelett. Måste äta lite nyttigt när jag är nyttig. Man blir motiverad till det helt enkelt =). Dock äter jag lite godisar 8D. Måste få va sig själv också ju ^^.

Idag åkte jag in vid 11. Träffade Liv, skrev lite vad som hände igår på praktiken. Sen for vi iväg på en lång morronrunda =). Sen gick vi till affären och jag köpte energidricka och kexchoklad 8D. Vi gick till praktiken samtidigt som vi käkade mackor. Kom fram ca 13.40, gjorde inte mkt idag vill jag säg =). As skönt + att vi fick sluta tidigare =>. Jobbade typ 2 timmar idag, hihi.

Imorn börjar vi vid 12-13 och vi får sluta när vi tycker det är tråkigt sa våran handledare ;> Men det blir väl som idag kanske...

Jag ska inte klaga nånstans på min praktikplats. Förutom veckan är och har varit ganska lång =/ + att köket och toaletterna r ganska grisiga =//.

Aye, I wantz Robin!!

Kärlek!

Bätiböna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback