Bra studiehjälp.

Nu borde jag egentligen fundera och kanske t.o.m börja skriva lite på mitt svenska tal, så jag slipper det på lovet. Dock äre svårt när hjärnan inte tycks vara på plats =/.

Får göra det nån annan dag då helt enkelt och kanske tatt en grogg som alla gamla här i småland kallar det ;>. Men det hjälper till att fokusera lite =) Jag blir åsm av det! Dock inte för många s.k "groggar" XD.
Lite orolig är jag dock över Robin, som tycker samma sak och verkar ha lite svårt att få nog av det har jag fått höra =/.
Tur att hans staff är tomt atm XD. Han har en jäkla hard ass vecka nu, vilket jag också lider av! (dock kanske inte lika mkt, men det är ju en smaksak... ;>)
Även om det var i söndags jag träffa na senast saknar jag sönder mei >_<.
Längtar till helgen!

Ist fåre nog bli sängen, så en riktigt lång sovis morron får avnjutas =).
Ca 4 h imorn också, men ska försöka klämma in en fika då ;>. Blir nog t.o.m mindre än en timma, vem vet. Livenkorven ska hänka min morron prommis så vi får se =). Det blir nog bra vilket som ska vi se...

Jag har då jäkla ont i bena och i knäväcken av nå jälla cepe anledning =S. Vadå är jag allergisk mot att gå långt som ett as elr?! Är lix inte träningsvärk utan bara ont =C. Jag gillar träningsvärk f.ö. Får en att känna sig nyttig (för mej som är otränad, för vältränade kanske inte same effect ;>).

Ahh, men om jag ska slå huvudet på kudden och sleepa loss nu elr ;>

Kärleken!

Bätiböna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback