YEZ!

OMG!

Idag har vatt en lång men chill dag. Satt och sov nu på sista lektionen ='D. As skönt med lite dräggel också =JJ.

När vi satt och käkade i morse började dom spela massa gammal åsm musik som jag lyssnade på när jag gick i 7:an. En låt lyssnade jag mkt på förr som dom spelade idag, alla satt och hoppade med till musiken men ingen kom på vilken låt elr vilken artist det vatt.

Jag sa direkt, tror det är Mando Diao...
Nu när jag kom hem var jag tvungen att kolla mina gamla låtar, första jag gjorde var att kolla Mando Diaos mapp. OFC hade Bätiböna rätt 8D.
You can't steal my love heter den och är as piggande och bra.





Ska fixa den till morrondagens utgång 8D.

Idag har jag f.ö shoppat sönder mej...nästan iaf^^. Blev nya trosor, klänning, make up remover och godis ofc!

Imon kanske det blir ännu mera, fast kanske borde lugna mej, är ju en månad tills nexta penning =<.

Nu ringde en snubba mej och sa att jag skulle få gratis kalsonger... Men jag ska ändå få betala protot typ, då är det ju inte gratis wth! Aja, Robin om nårra veckor fåry nya kallingar iaf =J.

Kärlek!

Bätiböna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback