Vad är grejen med New moon?!

Alla är typ som hyperanalkorvar när folk snackar om New Moon och facking Twilight. Don't get it!

Fan jag har refusat att se filmerna och läsa böckerna.
Jag fattar heller inte grejen att folk kåtar sönder sig på Edward som ser analtförskräcklig ut.
Uscha förlåt ditt äckel men wth! Jag känner typ för att kräka snubben i ansiktet. Tror han skulle va mer attraktiv då x) (mjihhii, *evil laugh*).

Neh men seriöst!? Vf denna jäkla hysterin? Finns det inget annat här i världen som r mer värt att ge kärlek på elr?!
Wth, jag menar, det hade varit en annan femma om det var Gudfadern alla fick cepehysteri över. Gudfadern är klassikst ÅSM! Jag mena Maffian är ju mkt stekhetare och fräsigare än frickin' varulvar!

+ att Maffian finns for real vilket gör allt mkt mer spännande ;>.

Aaah och btw om mina kompisar som gick på NM ikväll blivit förstörda och är olika sig själva kommer jag gråta, gråta blod så kanske kräkmannen, Edward kommer så jag kan först kastrera honom så jag får kulorna i handen (så jag kan sälja dom på ebay dyrt ^^) sen ska jag halalslakta honom!

HAha, så watch out!

Ingen kärlek här inte!

Bätiböna!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hahahahahahaha!

2009-11-20 @ 16:49:02
Postat av: Raisa

men vf skulle vi bli förstörda? XD

2009-11-20 @ 17:55:08
URL: http://raisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback