Tiden går långsamare nu.

Shit!

Nu när det är mörkt känns det som om klockan är mkt mer än vad den är. Känns som om man ska gå och lägga sig så fort man kommit hem från skolan. Känns som om man har mer tid på sig helt enkelt, känns faktiskt ganska bra även om det aldrig finns nån sol...

Idag har jag f.ö tryckt på ett linne och på glas. Måste köpa massa kläder jag kan trycka på så att det blir fabrik nexta vecka ^^.

Annars har dagen vatt bra, tjockat i mej sjukt mkt onyttigheter idag! Pappa fyller år och hade köpt massa skit från kondiset.

Imon hoppas jag på en bra dag, mannen min kommer och då kan inte dagen bli dålig =J.

Nu får jag nöja mej med en kelig Märtakorv =).

Kärlek!

Bätiböna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback