Redo för Nationella?

Holy smockly!

Nu har jag laddat upp på alla onödiga vis inför imon XD.

Dvs ätandet >_<. Har köpt GALET, då menar jag galet mkt godis! Tror dock jag inte tar med allt. Fan vill ju inte va ze fat kid who doesn't study! hahah. Fast det är jag ju still XD. Men jag köpte cepe med godis iaf. + att jag gjort mej en matig sallad som kommer mätta sönder mej. Och en fiestis, hihi =).

Nu ska jag bara plugga igenom det viktiga häftet + sova massa!

Man hinner säkert läsa lite i häftet imon aswell, menmen, jag vill iaf ut och va klar så fort som möjligt!

Då vill jag springa på stan efteråt och leta vackra saker man tycker man förtjänar ^^.

Jävla svenska B, kan gå och pilla in sig i en röv tycker jag! Wth, orkar verkligen inte =C. Kommer säkert somna elr nå sånt analt XD.

YeZZ. Men wish me luck och jag detsamma om ni ska göra nå ;>.

CHärlek!

Bätibönakorv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback