Ny vecka och...rytmikgympa?!

Hallååååe!

Ny vecka på G. Jag är hemma från min käraste =(. Men han kommer imon igen, så jätte sorgligt vare ju kanske inte x3.

Idag vettifan vad vi gjorde på idrotten egentligen. Typ rytmikdans/gympa med bollar, rockringar, snören osv.  Mja det vatt cepe, har aldrig ens hört talas om denna s.k "sporten". Jag känner mej anal, men jag tycker att sport=bollspel. Det var kul men det kändes lite silly, typ som när man gick på lekis och lekte på rasterna...
Aaah elr jag spelade ju bolsporter då, men de andra tösabitarna lekte såhär iaf XD..Inte konstigt att jag inte kan rocka rockringar ordentligt -.-...

Helgen vatt iaf helmysig! Såg en av världens bästa filmer (utan att överdriva!)...UP!, alla måste fan se den! man grt och skrattade, grät och skrattade hela tiden. Inte ett skit dålig nånstans! Disney Pixar har överträffat sig själva! Och jag älskar det! =JJ.

Robin blev jävligt lycklig nu i helgen också =). Han fick äntligen spela Secret of Mana (Snes spel). Tror han sitter och spelar det atm faktiskt ^^. Jag spelade med x). Det va kul och det är nostalgiskt att spela gamla spel, sjukt att tänka att det inte var allt för många år sedan det vare bästa man kunde göra inom teknologin...

Fan nu äre för sent för power nap =<.
Måste börja plugga inför religionprovet som är nexta vecka =<.
Men svårt att göra när man lyssnar på värdens bästa LMFAO! 8D

Kärlek!

Bätiböna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback