Jäkla trött på detta nu.

Nu ger jag faktiskt fan i om det går åt helvete med svenskan!
Har jobbat sönder mej på detta i flera dagar nu. Måste fan bli bra egentligen kan man tycka. Vill att det ska va perfect när man skriver elr snackar om nå tema man känner connection till.

Jag kanske inte har berättat detta men efter att jag ändrade tema blev det ist om mentalvården och dess sjuka s.k "behandlingar".
Det jag mest är orolig över är att jag har för mkt med i min presentation och att talet ska gå över tidn =(.

Men nu är jag trött på dehär + att nu äre kväller och jag ska upp tidigt och trycka kläder!

Ska vända på garderoben en gång till och se om jag hittar lite fräsiga kläder att trycka på tills jag har köpt nya =).

NightY to ya'll!

Kärlek!

Bätiböna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback