Hjärndöd och utmattad.

Vek och utmattad känner jag mej idag.
En känsla som jag på sitt lilla speciella vis gillar.

Hade ett ganska ordentligt träningspass i skolan idag. Och nr man inte käkat nått så blir det att man känner sig svag oc utmattad.
Dock är det inte så jäkla kul att jag blev så jäkla dödstrött!

Så nu ska jag power napa en stund sen måste jag plugga sönder innan jag får äta tårta... Brodern min fyller år och mja, när nån fyller år brukar man tjocka tårta... Jag som hade tänkt bli nyttig -.-. Men man får ju kompensera maten då.

F.ö så var hela hallen full av mossa när jag kom hem, Märta hade haft tråkigt och lekt sönder sig på juldekorationerna..Jag önskar också jag fick stöka ner och förstöra saker utan att få skäll och skit för det och slippa städningen. Känns så enkelt att va hund...

Kärlek!

Bätiböna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback