Hjälp en tveksam korv?!

Jävla hjärta!

Jag vet inte vad som är felet, man har ju inte hittat nårra fel -.-. Så länge man inte andas in så göre inte lika ont. Men man kan ju fan inte leva med att bara andas ut, det håller ju inte i längden, inte ens i nårra minuter...
Nu sitter jag med mina krämpor och försöker ta mej igenom dom, jobbigt och man vet inte vad man ska göra för att bli av med dom...

Nu sitter jag f.ö och käkar frulle. Har varit i simhallen och simmat -.-. Nea skulle visa konstsim stuff men jag och Maria var lite bönor och simmade längder efter att ha misslyckats x antal ggr på Neas övningar XD.
Eteråt blev det iaf as skön bastning, as längesen jag bastade och skulle vilja det igen nu snart 8D.

Sen trallade jag på stan för att hitta paket till papa som fyller på onsdag. Ist hittade jag ett par nya söta trosor 8D.

Funderar på att pierca mej nu i veckan aswell, tungan elr Medusa fåre nog bli, vill ta i höftbenen men har inte råd tyvärris =<.
Elr var tycker ni att en piercing skulle sitta fint på Lilla mejkorven?!

Yez, nu ska jag äta kladdmuffin 8D.

Kärlek!

Bätiböna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback