Hårtips?!

Analkorv!

Nu känns det dags att ändra lite på sig. Måste färga håret, så kanske att man ska ändra sin färg och form. Just nu är jag jäkla förbannad på mitt hår =<. Har bestämt att jag inte får klippa mej förrän det är långt (enligt mej ^^). Och mellan mitt hår blir till långt är det för jäkla sorgligt och jag gillar det inte alls. Därav att jag håller på att klippa mej varannan vecka ^^.

Jag är som sagt sugen på en förändring, men jag vet inte hur. Vill inte ändra mitt hår till tråkigt =<. Men just nu är jag clueless.

Tips på hur jag ska fixa det?! =)



Kolla hur jäkla äckligt brun,grått,blått det "blonda" är =((. Jäkla blåsvarta färg som ska färga av sig varje jäkla dusch =<<<.
Jäkligt sorgligt är mitt fula lilla hår, men blir det ingen ändring får jag bleka och svarta det ännu en gång.... Jag gillar det, mitt hår. Men jäkla vad krångligt och tråkigt det är att dona iordning det =(.

Som sagt TIPS PLZ?!?!

Kärlek!

Bätiböna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback