Bilder från i lördags.

Här kommer bilder från i lördags =).

Har äntligen lagt in bilderna, yes, detta betyder att jag hittade kameran i Issas bombnedslag till lägenhet.

Här kommer kameran fram när Emmelie ska skära den åsmigaste tårtan; Ryska banantårta =JJ.



Pepp vatt hon ;>





Det vatt ju vi andra brudar aswell =). Jossan och Lotta.


Emmelie blev kär i sin nye, rosa vn x).






Ölspelet; skicka vidare nappen... Jossan och Emmelie.





Jossan, Tanja und Lotta =).




Tanja und Lotta i ölspelet.



Peppad Emmelie.



Peppad Tanja.




As failade jello shots, bra att ta om du känner för att kräkas ;>



mkt alc konsumerades, we like YEZyez!




Jossan rockar på till barnviserock..hahha lmao<3






Jossan goes grazy 'nd stuff i bilen, ett par söndriga nylonstrumpor åkte snabbt av och blev lek med dom ist ;>.




Lek i bilen.




Fina flickor gör fula grimaser XD. Fast still fina flickor!




Skulle visa att jag hade platt hår =). Dock är jag mongo på bilden XD. Full och glad, det ska man va!


Samma här XD Monga. Lotta var söt dock! Lite too much to drink eeh?! 8D
Som det ska va! <3
Älskar mitt cepeöga<3! Elr fylleöga XD




@ BögnOléo. Vi satt och roflade åt geeks som dansade som retards XD.







Andreas fick tag i jossans söndriga strumpbyxor och lekte runt =).




Lekte gjorde han också hemma hos Issa...
Bla med stackars Martin som däckade XD.


Quote från Martin(En vis man när han är stupfull. Kommer inte ihåg allt han sa dock =<); "Livet är som en rotfyllning." Sen däckade han och vaknade inte mer förrän det var dags för hemfärd XD.





Yez! Nu orkar jag inte lägga ut mer =<. Har en massa videos på bla när Emmelie leker med sin rosa lille vän + retard dansande geeks XD.

Nu blire dusch!

Kärlek!

Bätiböna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback