Det vatt en helg.

Hejsan hallå!

Det råkade bli ett avbrott i skrivanadet...

I fredags blev det oplanerat en tur till maken min =).

Så nu i helgen har det inte hänt mkt. Fredagen vatt ganska lam när vi väl kom ut. Folk som skulle med ut svek oss quite hard... Men, men. På ondag blire prob utgång igen, Tina fyller äntligen år 8D. Dock fyller min papa med år då så jag sitter lite i klämmen =/. Måste köpa ny booze nu också >_<.

Mja, det blev nårra ynka bilder från innan vi kom ut, men dom lägger jag ut om en stund om dom är nått att ha.

f.ö blev det en shoppingrunda i fredag aswell...Tror att jag är fattig redan.. Denna månaden kommer bli lång nu bara för det =<.

Jag köpte iaf en ny väska, en liten såndär sak som jag aldrig trodde jag skulle köpa -.-. Sen massa krämer och paljettsaker ^^. Inget av det jag egentligen gick på stan för att hitta sådär som det brukar vara...

Nu har jag iaf råkat bli lite mer kvinna...

Kärlek!

Bätiböna!

Kommentarer
Postat av: Majs

Det blir utgång på fredag! spread the word :D

2009-11-09 @ 19:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback