Dags för julen.

Idag fyllde lilla Maria år, det skulle vi fira med maffigt käk...Dock blev det bara fika @ Skåres. Helt OK anyways, blev en tårrrta 8D.
Hela tårtan vart asgod förutom att det råkade va en äcklig jävla mandelmassabotten som jag inte visste om =<<<.

F.ö blev det lite nytt inköpt idag...bla en en ny stor, baggytisha =). Tror jag ska trycka nå maffigt på den, nånstans så den blir alldeles min och egen x).

Ikväll vill jag sova tidigt, hur jäkla trött som det finns att vara.

Imon ska jagvara huslig, baka julgodis, lussebullar och pepparkakor. egentligen vill jag inte ha pepparkakor. Gillar det ite alls, men degen är cepegod! Den borde bli del av julaftonen ist.

Jag måste också julstäda och cepeplugga =<<. Denna helgen är inte vrd att leva >=C.


Kärrrläk!

Bätiböna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback