dags att bli sjuk, dags att bli hora?

Offifaaan!
Jag börjar nog bli sjuk =<. Vaknade med hjärnont som f.ö hållit i sig hela analdagn >=C. Jag har sovit i nårra timmar nu och jag vill tillbaka till min sköna säng!

Gick tidigare till sängen för att plugga religion. Samtidigt käkade jag fruktsalsa, te och muffin =). YUM! Men så fort jag ätit klart så somnade jag givetvis... SKÖNT tho, hihii =).

Nu ska jag käka mööt sen blire plugging igen.

Imon ska jag och mina homiies ut och käka mat på nå fancy ställe =). Skulle ut men ingen har råd, då tänkte jag tanken; Kostar ju nästan lika mkt att käka ut ffs =<<<.

Jag får väll gå och bli hora, enda lösningen att få moneh nu för tidn känns det som!

Kärlek!

Bätiböna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback