Imon blire galet! =>

Chong doodlz! =3

Idag har jag haft en mysig dag även om jag bara lyckades sova i typ 2 timmar (!). Gjorde dagens lektioner chill, slutade vid 12 så jag gick till Norrtull aka Norrtan o sydde mej en väska medans jag väntade på att Robin o Alle skulle sluta kl 2. Fan sydde snabbt som en korv, men sen så va jag jy inte så väscht noga >_<.
Så de blidde inge måleri men de gör inget, jag e glad anywayz =3.

Vi gick o köpte biljetterna hem, de regnade, haglade och snöade sen helt all of a sudden så blev de sol så vi gick typ mellan inne nånstans och ute klart ^^. Medans Alle försvann på ett ciggköp gick jag o Robin o lekte i en hiss x>. Älskar hissar =3 sjukt kul o stanna dom så tarmarna flyger upp XD Sen gick vi till pax (första gången i mitt liv btw) ett typ café för ungdomar, dom har gratis kaffe x). Men fan både jag o Robin kände oss fete lost =S De va sjyykt mkt wannabes etc. lite lustigt folk o nårra som va lustigt roliga XD. Men vi överlevde =>

Nu peppas helgen =3 imon ska vi åka galet tidigt =S ska fixa kaffe termos o grejjer, vi kommer va ute i kylan hela dagen och natten o morronen =S. Men vi kommer få kul o jag ser bara på de positiva för de e de man ska =3.

Jag måste ta massa bilder på helgen så ni fårse hela allt x3.  Aaah elr kanske inte allt men mkt iaf ^^.

Funderar på ett sov nu så jag orkar leva sönder helgen =3.

Ha en tottly åsm helg! de ska jag ha! =>>>

Sutt!

Bätiiiiiö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback