Hahaha LOdL!

LOOOOOOdL!!

jah har insett att jag ska sluta skratta o sluta le. Ska jag skratta får jag väll kanske skratta *höhöhö* (skratta höhöhö så förstår ni hur man ser ut XD kan funka me hohoho också x>)

Fannnn, skäms för att lägga ut bilden men ni måste se hur jag ler så ni kan lida med meeii =(.



Kanske en mask över fejjan skulle funka bättre x>. Den enda masken jag har e min clownmask jag har gjort själv,  folk blir rädda av den thoo' men de e fan bättre en att se på mej XD.

Kanske att man ska isolera sig i en gammal grop i en gammal skog istället x3
Får bli efter helgen bara x).

Blubbzooor på er!

Bäfätti

Kommentarer
Postat av: Lisa

du slutar aldrig le, för då blir jag ledsen! Du är så vacker Beata, och det kommer från hjärtat!!

2009-03-26 @ 22:54:10
URL: http://pictureofmind.blogg.se/
Postat av: Caroline Nööjd

Nejdu du är ju sjuuuuuktsnygg! I vad du än gör!

Ser du inte det????

2009-03-27 @ 10:11:46
Postat av: maria

Näääeeeej vilken härlig bild! :D

2009-03-29 @ 17:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback