chillkorv tisda

Ching chong tampong! =>

Idag har vatt en mkt chill dag. Började dagen med en halvsugig film på kulturhistorian, den va iaf bättre än en vanlig lektion. Efter blev det idrott och idag va jag faktiskt aktiv på idrotten =). Faktiskt jätte skönt att röra på sig, de e bara det att man måste få huvvet ur röven o görat. Tänkte ju ta mej en springtur när jag kom hem vi 1. men istället fastnade jag här, vid datorn och har laddat ner massa mobilspel igen XD. Sjukt för jag har lix inte ens testat dom 78 spelen jag redan har installerade XD.

Nu ska jag nog ta ett sov sen ska jag försöka få mej en pizza *droolz*
Är sjykt sugn på pommspizza me kebabsåås!

Nä fan! Jag skulle kunna döda för att få en sån pizza atm!
Helvete!  Ska slå mej för att jag blev så sugn på den, kan inte släppa tankarna om den!
LOL! I'm the fockin' sick! x3

Äschbäsch

Poxxidoxx på er!

Bättlättikorv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback