Nya smaken va sick!

Ching!

Har suttit ute i 5 min sen jag kom hem, nu gör jag pancakes, va nårra veckor sen nu eh? ^^

YUM!


Tidigare idag sprang(sprang och sprang, vi gick) jag, Nea, Maria ner på stan, då råkade vi springa på Lisakorven. Köpte ny hårfärg och nytt smink. Vi köpte också Den nya smaken av Marabou som va the main part att vi gick på stan^^, den hade frystorkade jordgubbar i sig. Lät inte gott men spännande. När vi öppnade chokladen kände man direkt en underbar och stark lukt av sommar och jordgubbar. Den smakade likadant som den luktade och jag rekomenderar att ni ska smakan. Sick varen! =>.



När jag käkat upp mina pancakes och chillat lite blirre lång promenix fo shizl. Måsta ha massa, massa steg helt enkelt ^^.

Yes,yes. Nu får ni harre kanonis o inte sakna mej way too much^^.

Bätikorv


Kommentarer
Postat av: Nea

mmm marabou! och jordgubbar dreggel bra att du ville dela med mig

2009-06-04 @ 14:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback