En tanke bara!...

Ehh!
Jag har en tanke om Big Brother och allt annat sånt stuff.
Får man ta med sig hårfärg? elr kan man få tag i hårfärg under tiden?
Det är nog de enda jag måste ha garanterat om jag skulle vilja va med i nå sånt, att inte få fete utväxt i hjärnan! ^^

Jag mena allt annat får man ju typ garanterat. Men hårfärg äre nån som tänker på det? ^o)
För jag skulle aldrig kunna leva med att veta att jag måste plågas att se hur jag får utväxt i huvvet utan att kuna göra nått.

Äre bara jag som tänker på problem som dessa?!

Bätikorv!

Kommentarer
Postat av: Lisa

hahaha fan va kul det skulle vara om du kom med xD Kan inte tänka mej att du inte skulle få det ;D

2009-07-01 @ 17:09:57
URL: http://pictureofmind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback