OjojOOOj!

Ooops!

Nu har jag bakat muffins men jag råkade fylla formarna med för mkt smet så allt bara vällde över >_<. Men dom blev goa, fula men goa^^.

Sitter också och kollar på en gammal C-film, Haggard. Som är gjord av CKY-crewet. Om ni har kollat jackass nån gång så lovar jag att ni sett klipp och folket från CKY. Cky är också ett band, de är lix sammankopplade. Iaf Haggard är as kul, mest pga av det just är en C-film och den egentligen är ganska dålig.
Filmen är iaf någelunda verklighetsbaserad. Den handlar om Ryan Dunns quite misslyckade liv, Filmen visar ett specifikt misslyckande, valet av fel flickvän. Sen får man följa följderna och hela fadderallan. Mkt i filmen hör inte ens ihop med historien, men de kan väll va kul ibland^^



AMAGAD!

Märkte ni vilken fin svenska jag fick till där uppe *pek*.
Lite som ett skolarbete må jag säg x).

Ajapp, nu måste jag börja städa, elr först se färdigt filmen o äta en ful muffin XD.

Kärlek!

Bätiböna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback