Nemen hei =3

<a href="http://www.bloglovin.com/blogg/549141/?claim=v69qmbpqn7f">Följ min blogg med bloglovin</a>


Jag känner mej motiverad att fortsätta skriva här ikväll, för denna bloggen är så fin =3.
Den andra vatt skrattretande ful och tråkig.

Jag tänkte också dela med mej av mina nybörjar skillz på att fota och framkalla foton ^^.  Fotot ser mkt bättre ut i verkligheten eftersom att jag tog kort med mobilen på fotot så att jag kunde visa skillzen x). Vill ni se orginalet får ni helt enkelt komma hem till mej ^^.

Detta foto har jag tagit med en analog kamera, sen framkallade jag den all by my self. stolt som en fisk är jag =3



Jag tycker ni ska bevaka sönder mej på bloglovin och dyl. också x3

Nesh men har ni nå kul o dela med er får ni och ska ni göra det =3

Poox

Beata

Kommentarer
Postat av: Raisa

vad fint det blev bettan :D LOFFAR SIDAN SÅ FRIKKIN MÄÄÄÄÄSH!

2009-02-14 @ 12:52:58
URL: http://raisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback