Luppi=)

Halupp =)

Nu är jag vaken och har precis gjort iordning mej för en springonad (springa/promenixxa). Det va längesen nu och jag känner att jag e i fetbehov av de, särskilt efter gårdagens tjockande. Jag har vatt sugen på att ut o springa i evigheter nu men jag har inte vatt motiverad till de eftersom de e sjukt kallt o snöigt hela tidn (iofs äre ju de nu med men jag kan inte vänta längre>_<) + att jag har vatt förskyld sen nyår (är iofs fortfarande det men kan somsagt inte vänta på bättre tider)

Resten av dagen är än så länge ganska oplanerad, de blir väll bara chill idag. Borde göra nått nyttigt idag, typ plugga och städa och sånt tråk men de vetirakkarns om jag vill elr ens orkar ^^.

De blir nog nå mer inlägg senare^^. Nu ska jag som sagt dra ut på min springonad x)

Ching chong gurka!

Beäätää

Kommentarer
Postat av: mathilda

WÄH!

jag har tråkigt :( men dina bilder var coola (HH)!

2009-02-14 @ 15:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback