Graaawwwrrr

Halupp =D

Jag e jätte, megadega seg idag =S. Uppdaterar inte förrän nu för jag har praktiskt taget sovit sen jag kom hem från skolan. Fett sköönt, men jag behöver plugga =/. Somnade nästan i skolan idag också >_< Va som en riktig zombiebanan!!!.

Idag vatt jag på BUP men eftersom jag inte tycker de hjälper ett skit för att vi ältar samma gamla skit hela tidn så satt jag bara där i en kvart o de blev typ tystnad hela tidn XD. Så nu ska vi bara träffas varannan vecka istället för varje. Betty= happyhappy =3.

I skolan hände inte så mkt, hade mösnterkonstruktion i flera timmar och jag dog nästan av trötthet! =(

Och jag kunde inte käka mina kikärtor idag heller eftersom att jag råkat smocka i mej hela förrådet utan min vetan =/ så nu måste jag införskaffa massa mestaste ^^.

Imon blire en kort dag i skolan, ska även fotas med Lisa (pictureofmind.blogg.se) de blir myss =3

Nä nu måste jag verkligen plugga så jag somnar igen XD Lätt det bästa sömnmedlet ;D

Hej håj cykelkorg! =D

Bätatataai

Kommentarer
Postat av: Dijana

fin blogg du har :)

2009-02-24 @ 15:53:23
URL: http://djj.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Okej tackartackar, (A) :]

2009-02-24 @ 16:04:20
URL: http://emmaviktoria.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback