Religioner hit och dit.

Jag har suttit och pluggat religion i hur många dagar som helst nu, inte minst idag O.o. Har fan pluggat sen kl 15 idag =<. Känns inste som om något fastnar heller. Allt det viktiga i religionerna (Judendom,kristendom och islam) känns som om man kan. Nu måste man bara lära sig allt det krångliga och jobbiga man inte hör så mkt om i vardagen =<.

Aja, imon är det över och då måste jag läsa en jävla engelskabok som en tok -.-'. Esteter har det inte jättelätt oavsett vad folk (som inte går det) säger!

Imon ska jag iaf äntligen få träffa min kära man =>. Jag ska bara mysa, mysa, mysa och cepemysa hela dagen 8D.
Och på torsdag måste man väl börja köpa julklappar I guess =/. Idag kom jag på lite saker iaf, nu är det bara resten också -.-...

Men det viktigaste är iaf att jag ska få mysa imon, hii!

Kärlek!

Bätiböna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback