Nu är det dags, tror jag.

Jaha ni! Trippen till Robin sket sig ganska ordentligt. Han har lanat hos en kompis och om man skulle följt hans schema hade det ändå blivit försent =/. Kändes inte som han var pepp påt längre heller...

Aja, nu har jag suttit i några timmar och glott på weeds, gillart skarpt!
Jag har även hunnit med att ångra många val i livet...
Jag har funderat mkt och tittat på gamla bilder från mina fina hårdagar. Känns aldrig som om jag kommer få det håret igen =/. Men jag har ju mitt klippa håret- förbud så det är ett steg närmre =). Dock funderar jag på att få min jävla färgning överstökad. Dock känner jag mej inte redo (om jag nånsin blir det =S). Men jag får skita i känslor och bara görat!
Känner mej som en jäkla pussy och det har jag fan aldrig varit när det gäller sånna enkla saker som hår =S.
Idag känns som en bra dag att bleka det förbannade håret. Så blir det rött imon... Blir riktigt julig på aftonen helt enkelt ^^.

Nu måste jag ta några djupa andetag och ta tag i blekflaskan.

Kärlek!

Bätiböna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback