Nu äntligen.

NomNomNoom!

Jag är lite nöjd nu, sitter och mumsar knäck och tänker att det äntligen råkat bli lov x).
Tror knäcken blev mkt godare nu när jag är på gott humör och Lmfao spelas för fullo! NOM!

Idag händer inte så mkt, fattiglappar som jag får hålla sig hemma ofta ser ni =(. Men tacos ska avsmakas idag och Cs ska spelas i massor, hihi ^^.

Imon ska jag kanske va nyttig och städa(en gång till >_>) nu innan jul. Har kommit på att min mammas strategi om att storstäda lång innan jul är cepe. Man måste ju ändå storstäda närmre jul. Så nu ska jag bara förbeda allt annat långt innan jul, som baka osv. och satsa på att städa precis innan. Man sparar tid och humör på detta vis =).

Givet är det också att cs är igång imon =). Måste bli Megasuuupah pro ju 8D.

Käärrrileken!

Bätikorvboll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback