Nervös för det röda.

Nu har jag precis kommit hem från stan.
Jäklar det är kallt =S.

Men nu har jag köpt paket till en lek familjen brukar göra kvällen innan julafton. Så nu måste jag bara köpa klappar till mina folks =/. Hittar inte det jag hade tänkt =/. Skulle köpt suffléformar och gasbrännare och sen ge recept på sufflé till dom. Men det verkar misslyckas =/. Tips?

Idag köpte jag blekningsmedel och rödhårfärg. Uscha, jag börjar bli orolig och inte alls så fullt säker om jag är redo att lämna mitt svart/blonda =C. Men nu när man köpt det kan man ju ändå prova. Kanske ikväll?! ^o). Blir jag misslyckat sad är det ju bara att böraj om I guess...

Ååh! Nervös fanimej! >_<.

Nu har jag inte jätte mkt kvar att baka och städningen är så gott som klar. Skönt när allt blir klart och man får slappa.=)

Kärlek!

Bätiböna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback