Jäkla förbannade maskin skit!

FaaacKKKK! Min symaskin är analhora mot mej =<. I några timmar har jag suttit nu och försökt sy, men hela jäkla tiden tuggar den tråd och förstör allt! Jäkla roligt måste jag säga, har inte kommit nån jäkla stans nu bara för det O.o.

Jag ska fan slänga den på min textillärare och morra henne i öronen tills hon blir döv!

Jag är arg och jag tänker inte komma på hennes lektion på torsdag heller. För jag är arG!


Imon råkar jag visst åka till mannen också, alla odds på min sida att jag inte tänker gå på hennes lektion, mjihihiii x).

Imon måste jag f.ö köpa belkmedel och kanske rött ocksååååe 8D.

Goooo BÄTIBÅÅLL!

Chärrlek!

Bärrti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback