MVG och CS!

OMGUUUURD!

Nu är jag cepe peppad 8D.

CS är införskaffat och snart jag jag nog instalera det med 8D, kom nyss hem så har inte hunnit serru!
Och redan nu har mitt lilla team fixat en sponsor, Game blir sponsoren #1 =).


(Hahahaha, LMAO! Ser skababi och tjock ut O.o)

Hahaha, typ världens flirter, skämtar inte, hahahaa Raisa och jag stod och LOLade inne i hjärnan XD. Kommer dock inte ihåg vad han sa men det va lite kul ^^.

Idag är typ OH HAPPY DAY för Bettan, inte bara för cs utan för att jag fick reda på hur mitt muntliga nationellaprov gick. MVG! ftw 8D. Hon satt och berömde mej så jag fick tårar i ögonen. Hon sa att mitt tal var blad de bästa hon hört i hela hennes arbetsliv! Det va helt cepe! Jag blev galet jäkla happy!

Så jag är trippin'! hiihooo

Kärlek!

Bätiböna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback