CS und WOW....och pimpim!

Hihi!

Jag är typ i extas!

Jag och Raisa sitter och peppar ihjäl oss!
Imorn kanske blir dagen då våran cs-karriär startar 8D. Vi ska bli cepe pros! XD ahahaha ROFL!
Men iaf värt att trya, ait ;>. Så imon ska vi leta efter spel i butikerna i VXÖ. Ska blir riktigt kalaskul faktiskt =).

Igår började tankarna om ett cslag fluga omkring i våra hjärnor. Dock saknas 1 elr 2 peps so far =/. Men det hittar vi nog lätt ^^.

Igår vart jag ju också hos min lilla bönaman =). Eftersom han börjat spela WOW igen kunde jag också spela på min lilla fula troll mage =) Så fick jag en drakebäbis och en pingvinsak och jag blev överglad för det lilla jag fick som den lilla stjärten jag är ^^. Men när man är lvl 80 så är man mkt mer kräsen över det man får. Jag blev glad iaf och dom var söta ^^.
Så innan sommaren ska jag iaf vara uppe i lvl 80....Jag är på lvl 10 nu har jag för mej^o). Tror ni jag klarar det?




Känns typ omöjligt nu, men satsar man så ;>. Fackar det har jag iaf cs XD...fast wow är typ roligare och färggladareXD.

Faaan! Jag är så pepp så jag blir kissinödig hela tidn >_<.
haha

Hade planerat en powernap idag, men nu äre försent =<. Fastnade framför asgo' marrängtårta och älskade PimPimsar ist 8D....Jag som skulle va nyttig -.-

Kärlek!

Bätiböna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback