Allt närmre nu.

Jag har inte varit uppe ur sängen så länge, redan när jag klev upp såg jag hur små flingor föll ner från himlen och försvann på marken. Några minuter senare var det inte längre små obetydliga flingor. Stora var dem, är dem och de lägger sig betydelsefullt ner på marken och stannar där. På många lyser ögonen när de se snön bevaras på gator och trädgårdar.

jag brukar inte gilla snö, gillar inte kylan som är runt dessa tider. Men eftersom vi inte haft snö (ordentligt) på några år typ lös det till lite i mina ögon också måste jag erkänna.
Snö är finemang bara man slipper vara ute och frysa ^^. Det är ju vackert med snö, när de små flingorna dekorerar träd, hus och allt annat ute.




Nu känner man hur julen närmar sig. Man blir stressad över att man inte har köpt färdigt julklappar, man blir stressad över att inte ha råd till dem heller.
Jag längtar bara tills denna veckan är slut och julen passerat så lovet får lugna ner mej.

Idag stannade jag hemma från min enda lektion. Jag mår lite kasst sådär och orkade verkligen inte disskutera en bok. Min hjärna, så som många hjärnor kanske gör när man mår dåligt, slutar fungera.

Idag får jag dock inte vila spec mkt, måste sy och skriva svenska, just ja, måste skriva arbetsmiljöuppsats också -.-.

Inget vidare åsm nånstans =<.

Aja, får väl börja med att sy tror jag O.o.

Kärlekhafen!

Bätiballong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback