Jesus jr i glasskiosk!?

HOooLA!

Jag kom hem för 1 timme sen och direkt satte jag igång SNES x>. Nu har jag en litn paus och steker mej pancakes => Nomnom!
Dom e as fettiga med mkt smör, oså ärråm tunna som rakkarns => As gott!  Fast man behöver inte äta många pannkakor innan man typp mår illa =<.

Anywayz harre inte hänt alls mkt idag =/ hade kulturhistoria, ingen idrott sen gick jag Nea och Maria och köpte världens goaste kulglassar från en snubbe vi tror är Jesus son =3.
Elr så är han Robin Hood 2. För varje gång vi köper glass där så får vi dubbelt så mkt som vi köpt.
  De e också billigt. 20 :- för 3 kulor som då blir 6 kulor =3
 NOMNOM!!!
    Vi snackade om att vi skulle tacka hanom för att han e så goo' mot oss, får görat nästa gång =3
Haha, vi diskuterade om vi skulle göra en sån där kör som de e på reklamen till  tv-licensen (stavning? ^o)  )
Skulle va galet kul o görat nån gång =>>.

Än så länge vare de som hänt, nu ska jag fortsätta med pancakesen och SNES!

HAHAHA! oooh! Just nu nös jag pannkakor på mina bröst =S
Som btw blivit större igen =>>>.

Tjenis på er!

Bätikorv!

Kommentarer
Postat av: mathilda

eheheh, har hittat till din blogg jag med!

men lol, är det stället typ mitt i stan, för där får typ alla sex kulor ist för tre x'D

2009-04-14 @ 18:05:19
URL: http://mathildagraadal.devote.se
Postat av: Martin

Jag vill med ha ett SNES! )=

2009-04-14 @ 21:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback