Vackert väder =)

Haloppibaba =>

Idag äre as nooijz väder =). Tyvärris e jag helt opepp på motion (som vanligt) >_<. Men ute får man nog hålla sig iaf ^^.

Imorse blev jag väckt av skrik och tjat från päron och syster, inge vidare men jag lyckades somna om tillslut och sov typ tills nu x3. Det är galet hur lätt väckt jag har blivit och svårt att somna, fast sen ärre svårt o vakna självmant också ^^.

Idag får jag se lite vad som ska hända, väntar på att få kontakt med Robin men jag tror han fortfarande sover.

Omg! jag kännner mej crapy på att skriva nu förtin =<.

Nu måste jag iaf ut o hänga tvätt, de e analbeaanz som fänn men jag ska ge mejsjälv cred later on med en kall öl elr cider x>.

Tjoodldooldzz på er!

Bpfffftätti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback