Star Wars =>

doodldeej!

oops, jag har missat över 1 timma av Star Wars =<. Men nu ska jag iaf börja titta, hihi. Tv400 har jy börjat me Star Wars maraton =>. Fast dom skulle visat mer än en film om dagn =/. De blir alldles för långdraget på att vänta nu med en film om dagn =<.

hihi, btw. I natt hade jag cepe drömmar x). typ bara roliga iofs. Jag hade t.ex. en väldit detaljerad och äkta dröm om godis. Jag gick runt i lilla byn o letade godis. Sen gick jag in i kiosken (som egentligen e nerlagd flera ggr om, senaste gången va för att dom egentlien sålde drugs o inte godis) godiset va helt underbart, färskt som fan, så färskt att de blänkte o typ dröp om fetslem(elr va de e ^^). Godiset va övertjockat, fanns as mkt o as gott.
   Tror drömmen kan visa tecken på att jag är beroende av skitn, går typ o tänker påt hela tidn XD.

LOdL! helt övärt inlägg egentligen men wtf! Min dröm va iaf mys, so is frikkin' Star Wars! =>

Ching chong, rövsvett!

Bätitatäti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback