Looodlzz

Hej hallå!

Nu har jag precis kommit hem från en promenix min vanliga långrunda.
Ganska dåligt väder även om de e hyfsat varmt.

Ajsemen, färgningen blev faktiskt bra =>. De blonda blev inte grått så de e jag fete glad för =3.

Snart ska jag göra en räkbaguette, ska bli mumsit. Helt plötsligt blev jag galet sugen på räkorheter. Käkade räkmackor igår också x). Fan en smörgåstårta nu hade suttit galet rätt! Kanske jag får mej en smöögåståta till helgen om jag fjäskar rätt ^^.

Aja nog om mat för en stund XD.
Imon på dagn ska jag umgåsas med Issa och Emilia, ska bli mys. Har inte träffat dom på ett tag så nu vatt de daxx. Fårse lite vad som flyger i oss, om de e fint väder kanske jag kan tvinga neråm till stranden o röka vettenpipa o ta oss en öl. Fan låter galet somrigt och sjykt underbart! Hoppas de blir vackert väder nyrrå =3.

Kanske att jag lyckas få träffa Robin imonkväll också, ska ringa korven ikväll och se huråm harre i stugan.

Aja, nu ska jag börja göra räkenbaguetten =>.

Fjong!

Bätitii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback