Testade alkoholen i en pytteliten stad, den funkade där med!




Jag är rubbad, yes!

Men jobbet tar mkt kol på mej atm men, vad gör man inte för framtiden? =)

Helgen spenderades med pengaflöde med min kusin och hennes pojkvän och vänner. Vi hade skitkul och mysigt och vi lyxade till det riktigt!

På fredagen festade vi som monster. Vodkadrinkar och lakritsshots blandat med den guldiga drycken öl.
Jag blev så full så jag har minnesluckor, men minns att jag inte kunde se ordentligt när jag kollade på mobilen. Det är massa fylleuppdateringar på fejset och jag har fått höra att jag dansade på ett "traktordäck"-bord (samma stl iaf). Jag fick höra att folk muckade med mej och att jag hade pratat skitmkt! Hahaha

Jag minns dock att det kom fram en tjej som fotade och ville då fota mej. Så jag fick telenr och som det ser ut blir det redan i i veckan/helgen. Vill helst i helgen då jag är heldöd efter jobbet som sagt =/.
Jag tyckte det var rätt roligt att hon kom fram eftersom att jag var full som ett svin, suddig i blicken (v. skelande) och snubblig i balansen. Synd bara att jag känner mej så jävla tjock! FML

Snodde några roliga bilder från i fredags från min kusins fejs. Jag är inte så bra på seriösa bilder på fyllan som ni ser hahaha...



Jag och min kusin =)









Vickan och jag =)



Kvällens ladies och jag som var den dära hårda militärpolis typen som var mer man än kvinna! Hahaha
Även kallad Beatel denna kväll.

Så nu heter jag Bibbi, Beatrra, Beda, Bianca och Beatel istället för Beata. Folk fattar då fan inte att jag är BeataBjörn och där med koka pasta!

...

Har även handlat och klickat hem en massa grejer. Bilder kommer när beställningen äro kommen. Väntas mer gör det också! HIhihi

Men var fan är mina BMTH-tröjor!?!?!?!? >=(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback