Som alla andra trivs pengar bäst av stimulans.


Ja, mitt liv är ganska hektiskt atm, mkt som händer!
Blev fotad i en dyr klädesbutik under tiden butiken hade öppet och rushtid i lördags. En sjukt bra upplevelse och träning. Jag lyckades t.o.m sälja en Acne herrskjorta som jag hade på mej under fotografering till en kvinna. Då känns det som man kan det där med att sälja in sina produkter ;)
Bilder på detta kommer i framtiden, när jag själv fått foton.

Imorgon är det dags för ett L'oréal event. Och inför denna veckan har jag varit sjukt stressad och faktiskt försökt snabbanta. Sådan person är inte jag längre, tyvärr, jag älskar mat och sötsaker och kan fan inte sluta äta!
Men tänkte jag skulle äta som en vegan fram till att denna veckan är över. Det gick bra i några dagar. Men sen kom grädde och dyl in i mitt liv igen.



Gjorde veganska pannkakor med gottigheter till. Gott resultat, men absolut inte som vanliga pannkakor =(.

Så nu har jag och en på jobbet börjat med keso + tillbehör som lunch. Kommer ju dock vara ledig från jobbet 2 dagar denna veckan, så skita sig för mej det kommer det =/

...
Jag har fått några nya paket. Från H&M:



Vit axelskjorta.



+ Hippie/Woodstockbrillor. Älskar! Har sådana jäkla visioner om klädkombos och dyl till dessa. Bara längtar efter varmare grader och SOL!!!




Köpte även en likadan skjorta fast i mintgrön (vårens färgtrend).
Planerar att använda den på min brorsdotters dop, kan vara ganska vårigt och fint =)



Nya spetstoppar/bh:ar

Sen undrar jag. Kan man bli VIP på posten?! Har på några dagars mellanrum fått HEM posten till dörren ist för att slippa dra till ica för att hämta ut dem. 2 st och fler paket är på väg hem, kanske jag har lika tur med dom =3

I detta paketet kom iaf världens mest efterlängtade BMTH-tröjor från Usa. Började tro att jag aldrig skulle få dem, samma dag kom jag hem till detta paket!
Bilder kommer, sydde nämligen om Cat Piss-tröjan. klippte den till muscle tee och fick sy in den så att den ska vara med klänning/t-shirtig. Skitnöjd är jag!



Idag kom ett paket från E.l.f hem, ett till väntas komma i veckan + ett hemligt paket! =3

Underbart att handla, men denna månaden har pengarna bara flygit förbi mej och denna veckan ska jag ev köpa en tv också! Darn!!!
Men den tänker jag ju långsiktigt med ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback