Känns som känslor och panik har tagit över i mitt liv.



Nu sitter jag troligen och blir behandlad och finlirad av världens fingerfärdigaste (vad jag vet) frisör som ger sköna huvudmassager och är kung på sitt yrke! =)
Inlägget är tisdinställt för att jag borde använda mer utan detta för att hinna skriva mer.

Tänkte visa en ny gammal bild från en studiofotografering jag var med på i typ höstast/vintras (tiden går snabbt, kommer inte ihåg). Fick iaf mer bilder från fotograferingen igår typ.



Den känns sorgsen men hoppfull. Ensam men med något som ger en ljus.
(klänningen var verkligen inget charmrande klädval. Ser tjock ut på varje bild. =C. )

Jag tänker på Mörkt kallt ljus med Björnstammen.
Men det kan vara för att jag älskar den låten och att den passar in i mitt liv just nu!



Vad tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback