Behöver en smäll på käften för att komma i rätt balans.



Jag har blivit ultra kass på skriverierna. Men som sagt jobbet suger lite kolan ur mej.
Märker hur zombiefieded jag blir utan socker och dyl. MEN jag måste gå ner ca 10kgs egentligen. Har gått och blivit rund! inte ok alls. Men jag har kommit in i en sådan där "Vad-spelar-det-för-roll"-svacka och det är inte jag alls. Jag märker också hur jag socialt har samma beteende i vissa fall. Orkar liksom inte prata med folk som inte står mej nära.
Halsflussen har troligen kastats in i käften igen och är på G att ruinera mitt liv lite till. Har två gigantknölar på vardera halssida och svalget gör groteskt ont. Why oh Why ska denn a pytonskit komma när man inte vill och varför i helsefrid är jag retard i skallen?!?!?! FUUUUUUU...

Aye, som ni kanske förstårr by now så mår min själ liite bättre för stunden när pengarna kastas ifrån plånkan.

Detta blev kirret för fredagen:



Mitt nya tomtestash. som jag ska leva på under en ganska lång tid nu med tanke på att jag ska avtjockas lite.
Därav mina nötter! => WASABIIIIIS yum!





Försöker få fin hy och vackert hår också!



Nya over knees för bra peng =)



2 nya klockor, blev lite mer kär i den silvriga =>



Dessa kom jag över billigt för någon vecka sedan tror jag. Har fler som ska fotas och läggas upp, lite spejsiga sådär =)

Nu ska jag dricka te och se lite SoA innan sömen och jobbet igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback