I fink mah god dam' new shiet is sextasticly rad.




YEPP! Snyggaste kepan sitter på min skalle atm! Glad i skitan är jag för att mitt älskade DropDead paket har hittat hem! Fan vad jag längtat och oroat mej. Men storlekarna var awesome, linnet var en tight modell så valde en stl större och tur var det. Vill inte ha tight och jag ville ha en lång modell. Precis vad jag fick! =D Måste nog bli av med sjukt mkt röv dock! hahaha
FUUUUUUUU...



Kepsen är SJUKT massive and I luvv! Får mej att känna mej lite tanig, ynklig och småhövdad! haha
Som sagt, röven ska trimmas bort x antal kg:s! fml!
(Har faktiskt klarat hela dagen utan godis och sött!!! Och då har jag varit runt gott och sött hela fuggin' dagen -.-..STARKT I say!)



Bättre bild på lilla monstret on my belly =)



Kepsen är sextastic och precis som jag hade hoppats att den skulle vara! Kommer nog inte vara kepslös mkt nu framöver =3 hihi

+ att det står en av mina fave meningar står on le back of it!

"If all else fails, play dead"



Too cruel for skool, yeah! ;)

Nu hoppas jag att mina dojjor kommer imorgon så att jag kan mixa och matcha orgasmiskt! =B

Ser ni förresten att jag varit tvungen att klippa topparna? SUX! Man känner typ att det saknas en fin längd ='(
SÅ blir det när man ska bleka topparna, slitet och jävligt! *weep*

Aja, Ricinolja i skallen lite oftare så borde jag vara där snart igen, right? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback