When a Nasty Gal fuck me up, I simply go cry at BMTHs.



Är fortfarande sur över att beställningen med Nasty Gal fuckar fram pungen i mej! Blir galen och vill slåss! =@

Och något jag tycker är mäkta lustigt är Bmths merchshop. De har större och bätte utbud i Usa än i deras eget hemland.
Så fick beställa från Usa. En av tröjorna är en jag var påväg att beställa för några år sedan (från gb merchstore) men något hände och det blev inte av.

Dock fanns den bara i stor stl så ska göra om den till en muscle tee/klänning.



Finns nog ingen bandtröja som skriker mitt namn så mkt som denna! haha

Den andra jag beställde kunde inte finnas mer lägligt än nu.

Det är fortfarande bmth men i U.s Merchen har de influerats av andra band elr populära filmer/serier och dyl.
Så denna tröjan är influerad ov Sons of Anarchy vilket är en serie jag följer(bara ynka avsnitt kvar </3) och gillar.
Dock fanns denna bara i min vanliga stl och i över stora stl. Ingen muscle tee där inte =/



Så nu är det bara att vänta in mina pengar in på paypalkontot i ett sista försök till Nasty Gal.
Funkar inte det åker jag dit och rånar hela skiten!!

...

F.ö vill jag dela med mej av hur duktig jag har varit de senaste dagarna. Idag gick jag 2,5 mil (ja du läste rätt)
Och härom dagen "bara" 1,5mil.
Jag känner ingen mening med att bara gå korta rundor (om man inte har dåligt med tid elr om vädert är värre än värst). När jag känner mej tjock så händer saker som detta, då blir jag också extra sugen att hitta nya vägar i skogen att ta reda på vart de leder etc.

Benen ä fortfarande lite ömma, men nu ska jag ge mej på Yoga pass från asbra yoga-appar =D
Skitbra tips till alla gymskygga fetknoppar som jag! hihihi

Imorgon är det dags att släppa fram den romantiska kvinnan i mej. Dags för fotografering och romantisk look är vad jag ska ha. Se hur det går ;)
Senare blir det stan och mys med Lisa och på kvällen en sjukt efterlängtad utgång! =)
Känns som en döfin start på helgen (förutom Nasty Gal-fuck me up:et O.o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback