Man kunde tro att jag blivit struck dead.



Okej jag har varit brutalt medvetslös här känner jag!
Fuggin' 3 veckor sedan sista orden!!!

Har jobbat som en galning, fått livet och energin utsugen av jobbet, trott att jag ska dö av en extrem sjuka, hunnit vara blind på ett öga, haft asnaiza utgångar, träffat mina gamla goda finingar, helgade i Lund och har även fotograferats idag.
Ska bli kul att se resultat! hihi
Ska även fotas nu på fredag och ja, det blir stora kontraster från dagens fotografering. SPÄNNANDE! =)

Jag skulle egentligen visa en major beställning från Nasty Gal men det krånglade med betalningen och paypal har inte fått in mina pengar än. Rage:ar hårt över det. Har verkligen hittat nårra guldkorn som skallen inte kan släppa!
Hoppas jag får fram en beställning snart ännars blir det surt som fanikken!
Någon som beställt och haft samma problemas?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback