"Sen jag kom till Sverige har det bara varit mys, mys, mys."



Inget jobb idag, så det var ordentligt skönt med sovmorgon! Dock ser mina sovmornar lite speciell ut.
Jag får vakna flera ggr för att sängen blir proppfull av hundar. Jag får ligga som en kringla men det är mysigt. Dock så tävlar de om vem som får mysa mest, dvs vara all up in my face. En hund, Tekla, brukar t.o.m lägga sig PÅ ansiktet för att vinna över de andra, hon blir då närmst tycker hon men jag dör också. Ändå hennes vinst...

Imorse låg Tekla jämte och Margret på mitt bröst/mage och gosade. Märta låg och gjorde mej orörlig vid knäna!



Hon är den mest trofasta och trogna sovkompis jag någonsin varit med om =) Gosigaste lilla björnen som finns!
Nu ligger hon helt utslagen jämte mej igen =)




...

Idag var jag skittung i kroppen och huvudet när jag vaknade, så jag gjorde lite övningar men kände mej fortfarande tung, inte ok!
Tänkte tillaga fisk och hericot verts men fisken var tydligen slut. Så gjorde ist ordentligt onyttiga bruschettas ist!
HELVETE! Jag dör av mungasmen man får av dom!



Älskar italiensk och medelhavs mat! Det godaste som finns!!!

Sen kom Nea och hälsade på =D Vi bakade muffins med philadelphia och créme fraiche (+citron)-röra och med hallon i. Dom blev godeligoda! Har dock ingen bild =C

Kingston hittade sin kärlek i Nea



Hon slutade aldrig att klappa honom, han lät henne aldrig sluta med andra ord ;)
Han tar igen den tiden som han inte blev klappad på nu hemma hos oss =)
Stora bruna, stirrande ögon som inte vill att man ska sluta =)
...(hmmm, låter som min drömman! hahahah rofl)

Nu är det snart dags för sömn för mej, dags för att möte imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback