Ultrakvinnlig klickshopping!




Hur gullig och lättlurad är jag inte!?!!?!

Tröst shopping när den är som bäst (och som sämst för plånboken!!!)



Om 2 dagar ska jag då börja med denna manick i hopp om ett bländande och sexigt leende ;D

Känner också att detta var en väldigt mild bris på kontot. Värre blir det när ännu en omgång Sheer Cover är på väg hem, dena gång i Nyansen TAN eftersom den vanliga MEDIUM var för ljus (blir liiite lycklig av att jag är mörkare än vanligt folk, tihiiii!!111)
Ikväll ska äntligen e.l.f beställningen skickas iväg! =D
dock ligger den på 500:- den också. Så 1000:- på smink denna månaden känns ultra kvinnligt!
MEN lönen kommer ju imon och då kittlas det i fingrarna! =3

Blir jag inom kort garanterat mer jobb eller helst ett nytt jobb så beställer jag mej även en nya awesome tv som jag har hittat!
Den är sjuuukt snygg, sjuuukt awesome till ett major awesome pris. OCH den passar perfekt till min dator! Det känns som om jag borde slå till! Fan vilka feta spelkvällar man skulle ha då =3

Önksar mej ett garanterat heltids jobb nu =C

FML


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback